Vi bryr oss om din viktigaste plats. Därför jobbar vi hela tiden för att ditt boende och vår service till våra hyresgäster ska bli bättre. I samarbete med Aktiv Bo skickar vi årligen ut en kundundersökning till hälften av våra hyresgäster. Svaren hjälper oss att veta vad vi ska prioritera under kommande år, för att alla som bor hos oss ska kunna trivas.
Resultat från kundundersökningen 2022

- Serviceindex: 84,8% (bostadsbolag hela landet 80,0% )
I Serviceindex ingår dessa områden: tar kunden på allvar, rent & snyggt, trygghet, hjälp när det behövs
- Produktindex: 77,3% (bostadsbolag hela landet 76,0%)
I produktindex ingår dessa områden: lägenheten, utemiljön och allmänna utrymmen.

Hyresgästerna är mest nöjda med:
- Bemötande av reparatören: 95,5% nöjda
- Felanmälan: 95,5 % nöjda
- Komma fram på telefon: 95,5% nöjda
|
Hyresgästerna är minst nöjda med:
- Temperaturen vintertid: 57,3% nöjda
- Ljudisoleringen: 59,2% nöjda
- Underhåll: 67,4% nöjda
|
Vad gör vi med resultatet?
Vi analyserar nu svaren. Analysen har vi med oss i planering av kommande åtgärder i ditt område och i din fastighet. I början av december får du ett nyhetsbrev där vi berättar vilka åtgärder vi planerar att göra nästa år.