
Hyresgäst
Har vi har vi samlat allt du behöver veta när du bor oss.
Ditt hem!
Känslan att komma hem är en av de bästa i världen – och vi vill att alla våra hyresgäster ska få uppleva den.

Felanmälan
När du bor hos oss kan du alltid räkna med att bli lyssnad på och tagen på allvar. Vi finns för att serva och hjälpa dig med din hyresrätt.
En felanmälan gör du enklast via Mina sidor. För akuta fel ska du alltid göra felanmälan genom att ringa oss på 011-21 16 00. Om du ringer efter Kundtjänstens öppettider kommer du till vår fastighetsjour som bemannas av SOS Alarm.

Livet mellan husen
Vi är djupt engagerade i att skapa trygga och trevliga miljöer i alla våra områden. Det handlar bland annat om att bidra till ökad sysselsättning, meningsfulla fritidsaktiviteter och framtidstro.

Uppgradera din lägenhet
Vill du förändra din hyresrätt med ett nytt kök eller underlätta vardagen med en diskmaskin, egen tvättmaskin eller torktumlare? Då kan du beställa tillval.

Dags för fest? Boka en av våra lokaler
I våra bostadsområden finns kvarterslokaler som hyresgäster kan hyra för till exempel barnkalas, dop-fika eller andra lugnare tillställningar.

Förmåner till våra hyresgäster
Du som hyresgäst har tillgång till Bonuskortet. Ditt bonuskort är laddat med bra erbjudanden och rabatter för dig som är hyresgäst.

SKa du flytta?
Oavsett om du är på väg att flytta in eller flytta ut har vi samlat all viktig information för dig. Från adressändring och elavtal till flyttstädning – här får du koll på vad som behöver göras.